Friday, March 30, 2012


Assalamualaikum w.b.t.

Alhamdulillah setelah beberapa hari berpenat lelah, akhirnya ada juga jalannya. Benarlah selepas kesusahan itu ada kemudahan..
Semalam (30.03.122) hari yang penuh tarbiah..dari Allah...tapi rasa syukur dan gembira sangat. Banyak pengajaran yang saya dapat. I'm proud to be the Engineering Entrepreneurship student at UNIMAP.

Terima kasih banyak2 kepada co-supervisor untuk FYP saya dari school Manufacturing En. Muhamad Farizuan yang tolong carikan produk untuk saya..dan En. Effendi yang memberi kerjasama untuk produk FYP ini. Semoga Allah membalas jasa encik pensyarah semua yang tolong. Kalau tak dpt produk FYP, tak dpt buat business plan, tak dapat nak grad. Alhamdulillah sangat, segala pertolongan dari Allah yang disalurkan melalui insan2 tertentu..

Tak lupa sahabat2 yang tolong teman, susah senang bersama Nurdiyana...dan 2 orang sahabat lagi Nadia dan Nur Asnaita yang pergi bersama merantau ke kampus tetap UNIMAP setelah beberapa ketika tak pergi sana. Dulu datang tak siap lagi, sekarang dah banyak yang siap and the most important LIBRARY sangat cantik...

Insya ALLAH akan berusaha sebaik mungkin siapkan FYP ini, rasa semangat bila tengok kesungguhan semua supervisor, Alhamdulillah.

Sumber picture : Tumblr

Kata semangat untuk diri :


Saat merasa KEHILANGAN HARAPAN, ingatlah..Allah selalu punyai RENCANA yang LEBIH INDAH dan TERBAIK buat kita..maka, SENYUMLAH selalu untuk lebih TABAH..♥♥

# Be strong...

No comments:

Post a Comment